Anu Puumalainen

Ammatti: Asuntomyyjä, yrittäjä

Olen Anu Puumalainen 33.v kahden lapsen äiti Hyvinkäältä.
Olen luonteeltani oma-aloitteinen, maanläheinen ja suurella sydämellä varustettu ihminen. Pyrin laittamaan aina toisten ihmisten edun oman etuni edelle. Olen ehdolla aluevaaleissa, koska minulla on synnynnäinen polte auttaa ihmisiä sekä minulla on intohimo asioiden hoitamiseen ja parantamiseen. Minulla on terveysalalta omakohtaista kokemusta siitä miten tärkeää on, että ihmiset eivät jää yksin ja jokaisella olisi ympärillä edes yksi ihminen joka kuuntelee sekä tarvittaessa halaa sinua.
Tärkeimpiä asioita joita minä ajan ehdokkaana eteenpäin on lasten ja nuorten hyvinvointi, vanhustenhoidon ja arvokkaan vanhentumisen mahdollistaminen sekä terveyspalveluiden joustava saaminen kun niitä tarvitsemme.
Niin lapsilla, nuorilla kuin kaikilla meillä vanhemmillakin on joskus tilanne, että on saatava hoitoa nopeasti. Silloin vasta sitä huomaa mitkä asiat ovat tärkeimpiä elämässä. Autetaan yhdessä toisiamme.

”Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.”