Tuula Vanhatalo

Olen 68 v. Kaupunginvaltuutettu, 25 vuotta valtuustotyöskentelyä takana, koulutukseltani maatalous-metsätieteen kandidaatti. Kolmen lapsen äitinä kokenut lapsiperheen arjen ilot ja murheet. Elämänkokemusta on ja näkemystä kaupungin kehittämiseen. Olen ollut kaupunginhallituksen jäsen 8 vuotta, josta puolet puheenjohtajana, sen jälkeen 8 vuotta teknisen lautakunnan puheenjohtajana ja nyt viimeisen kauden opetuslautakunnan puheenjohtajana. Olen myös Hyvinkään Lämpövoiman hallituksessa ollut 4 vuotta puheenjohtajana ja nyt jäsenenä. Nämä vuodet ovat opettaneet, että parhaiten asiat etenevät neuvottelemalla ja yhteistyöllä. Hyvinkäällä on onneksi hyvä poliittinen ilmapiiri ja valtuuston kokouksissa on aina hyvä järjestys.

Työskentelen edelleen tyttäreni tilausravintolassa, yrittäjyys on avannut uuden kulman yhteiskunnan toimiin. Perheeseen kuuluu aviomies ja 3 lasta, jotka ovat aikuisia ja lentäneet pois pesästä. Heidän kanssaan olen paljon tekemisissä, joten nuorten ajatusmaailma ja asiat ovat minulle tuttuja. Aktiivinen liikuntaharrastus ja lukeminen pitävät mukana muuttuvassa maailmassa.