Andeliina Cieslak

Ikä: 29v.

Ammatti: sairaanhoitaja ja digialan yrittäjä

Asuinalue: Kytäjä

Olen 1,5-vuotiaan pojan äiti, sairaanhoitaja, yrittäjä ja ensi kertaa Hyvinkään kaupunginvaltuutettu 2021-2025? Sinä päätät!

Olen luonteeltani ystävällinen, empaattinen ja minulla on kyky kehittää uusia luovia ratkaisuja erilaisiin ongelmatilanteisiin. Työurani pisin työkokemus tulee leikkaussalista, mutta olen työskennellyt hoitoalalla erilaisissa tehtävissä kuten sisätautiosastolla, kirurgian vuodeosastolla ja vanhustyössä. Yrittäjänä olen vielä varsin tuore tapaus, olemme kehittämässä parhaillaan mieheni kanssa uudenlaista verkkopalvelukonseptia.

Hyvinkää on ollut kotikaupunkini pian 10-vuotta. Olen kotoisin Keski-Suomesta pieneltä paikkakunnalta Kyyjärveltä. Kasvoi lapsuuteni suurperheessä ja vanhemmillani oli maanviljelyksen lisäksi hoidettavanaan karjatila. Maatilan työt tulivat tutuksi jo pikkutyttönä. Olen kasvanut jo lapsuudessani ahkeruuden ja työnteon kulttuuriin. Vapaa-ajalla olen tuttu näky Kytäjän raitilla juoksukengät jalassa. Tärkeitä harrastuksia minulle ovat myös kauneuteen ja terveyteen liittyvät asiat. Nautin äänikirjojen ja podcastien kuuntelemisesta. Luureista kuuluu milloin politiikkaa, milloin Camilla Läckbergiä.

Sydämelläni ovat erityisesti lapsiperheiden arjen sujuvuus sekä lasten ja nuorten hyvinvoinnin edistäminen. Minulla on tuoretta näkökulmaa myös yrityksen perustamisesta ja yrittämisestä. Haluan, että Hyvinkäällä kaikilla on hyvä olla!