Hanna Mamia-Walther

Ikä: 48 v.

Ammatti: Museonjohtaja

Asuinalue: Pavinmäki (Martti)

Olen toiminut aiemmin Hyvinkäällä varavaltuutettuna ja opetuslautakunnan jäsenenä. Olen ollut myös kahden taiteen perusopetusta järjestävän oppilaitoksen hallituksessa. Koen luottamustehtävien hoitamisen mieluisana ja palkitsevana.

Työni liittyy kaupungin elinvoimaa ja hyvinvointia tukevien palveluiden kehittämiseen. Uskon, että kuntien tulevaisuuden suunnittelu edellyttää tietoon ja kokemukseen perustuvaa näkemystä, yhteistyökykyä erilaisista taustoista tulevien ihmisten kanssa, verkostoitumistaitoja ja päätöksentekokykyä. Maailma ympärillämme monimutkaistuu ja moniarvoistuu ja ilmiöitä on koko ajan vaikeampi tulkita. Syiden ja seurausten pohtiminen vaatii paneutumista ja kykyä ymmärtää. Yksinkertaistavien ratkaisujen tarjoaminen johtaa helposti harhaan.

Vapaa-ajallani olen erään hyvinkääläisen liikuntakeskuksen vakioasiakas, matkustelen sitten taas kun voi, kulutan kaikenlaista kulttuuria ja olen aloittanut japanin alkeiden eteenpäin rämpimisen.