Natalia Eloranta

Ammatti:

Kotoisin olen Ukrainasta ja muuttanut Suomeen -90 luvun alussa. Toimin yksityisyrittäjänä ja minulla on mieheni kanssa yritys ja kampaamo Hyvinkäällä. Yrittäjänä haluan olla vaikuttamassa kotikaupunkini Hyvinkään tulevaisuuteen Kokoomuksen ryhmässä ja edistää vastuullista lähimmäisistä välittämistä ja asuinympäristöstämme huolehtimista. Viimeiset neljä vuotta olen toiminut kaupungin vesilautakunnan jäsenenä.
Olen myös ollut mieheni vanhempien omaishoitajana monta vuotta ja siinä ohessa olin töissä. Näkemystä ja kokemusta on kertynyt suomalaisen ja hyvinkääläisen julkisen terveydenhuollon palveluista.
Vapaaehtoistyötä olen tehnyt niin nykyisen kuin myös entisen kotimaani hyväksi. Olen järjestänyt erilaisia keräyksiä (mm. kenkä- ja vaatekeräyksiä) hädänalaisten perheiden auttamiseksi Ukrainassa. Ja autan edelleen esim. toimimalla Lasten Lähetystö ry. lapsikummina ja aikaisemmin Lions Clubin kerhotoiminnassa.

Minulla on kaksi kotimaata ja yksi kotikaupunki – Hyvinkää. Olen ollut tyytyväinen hyvinkääläinen jo vuosien ajan ja haluan jatkaa työtä kaupunkimme tulevaisuuden rakentamiseksi. Pidetään Hyvinkää hyvänä, kehittyvänä ja ystävällisenä paikkana myös
tuleville sukupolville.