Raimo Taavitsainen

Ikä: 53v.

Ammatti: Työmaapäällikkö aiemmin ja 7.6.2021 alkaen kunnallistekniikan toimistoinsinöörin virassa.

Asuinalue: Paavola

Olen hyvinkääläinen 53- vuotias henkilö ja koulutukseltani insinööri (ylempi AMK). Valmistuin maisteritason tulevaisuuden liikennejärjestelmät koulutusalan tutkinnosta Riihimäeltä keväällä 2020. Aiemmin olen suorittanut liikennealan insinöörin tutkinnon myöskin Riihimäellä vuonna 2013.

Työelämä on ollut suurimmalta osin aiemmin kunnossapitotyötehtävissä useissa eri alueurakoissa, joissa on kunnossapidetty valtion teitä ja nykyisin viimeisimmät työtehtävät ovat olleet kaupunkialueurakoissa työmaapäällikkönä katujen- ja kevyen liikenteen väylien kunnossapidossa. Työelämässä olen myöskin toiminut alueurakan työsuojelupäällikkönä sekä työturvallisuuspäällikön varahenkilönä.
Harrastuksiini kuuluu vapaa-aikana pyöräily, joka on jo pitkään ollut päälajini. Pyöräilyn lisäksi harrastan vapaa-aikana juoksemista ja uimista.

Kokoomuksen jäsenenä olen ollut jo vuodesta 2005 saakka ja nyt ensimmäistä kertaa kunnallisvaaliehdokkaana. Politiikassa olen kiinnostunut kunnan- ja valtion taloudesta sekä ihmisten työllisyyden ja hyvinvoinnin kehittämisestä. Kokoomuksen talouspolitiikan verkostossa olen ollut jäsenenä jo muutaman vuoden, jossa olen saanut tutustua valtion talouteen ja siihen liittyvään toimintaan.
Valtuutettuna ajaisinkin ennen kaikkea kuntalaisten etua toteuttamalla järkevää perusteltua, vastuullista ja tulevaisuutta kehittävää politiikkaa.

Parempaa kehitystä vaikuttamalla yhdessä tulevaisuuteen kunnallisvaaleissa !