Riitta Puupponen

Ammatti: Perushoitaja/eläkeläinen

Asuinalue: Keskusta

Olen kolmen lapsen äiti ja kolmen lapsenlapsen mummi. Hyvinkäälle muutin perheeni kanssa Lahdesta vuosia sitten. Harrastan lukemista, lenkkeilyä Terveysmetsän poluilla sekä mökkeilyä.

Toimin Hyvinkään kaupungin palveluksessa perushoitajana yli 30 vuotta. Tuona aikana olin myös vuosia Superin ao:n puheenjohtajana. Valtuustossa sekä eri lautakunnissa
olen ollut 20 vuotta. Tällä hetkellä olen kulttuuri-ja hyvinvointilautakunnassa, aikaisemmin olen toiminut mm. perusturva- ja opetuslautakunnassa.

Olen aktiivisesti mukana vapaaehtoistyössä Hyvinkään Omaishoitaja ry:ssä ja omaishoitajien asioiden eteenpäin vieminen on itselleni tärkeää ja merkityksellistä työtä. Lisäksi olen Hyvinkään kaupungin nimeämä vanhusneuvoston, vammaisneuvoston sekä Pirkonkotisäätiön edustaja. Näiden lisäksi toimin Omaishoitaja yhdistyksen edustajana  Hyvinkään yhdistykset ry:n hallituksessa.

Pidän tärkeänä sitä, että terveydenhuollon palvelut toimivat Hyvinkäällä. Erityisesti kotihoidon asiakaslähtöisyys on itselleni asia, johon haluan olla vaikuttamassa.

Te äänestäjät olette päättämässä voinko olla vielä mukana päättämässä ja viemässä  asioita eteenpäin tulevalla valtuustokaudelle hyvinkääläisten edun sekä hyvinvoinnin  mukaisesti. Jatkan myös tulevaisuudessa vanhusten, omaishoitajien ja muistisairaiden asioiden ajamista. Vammaisten asiat ovat sydäntäni lähellä.