Yhdistys

Hyvinkään Kokoomus ry.

Hyvinkään Kokoomus on vuonna 1921 perustettu Kansallisen Kokoomuksen Hyvinkään paikallisyhdistys ja edustaa puoluetta paikkakunnalla.

Hyvinkään Kokoomuksen tarkoitus on edistää jäsenistönsä hyväksymiä elämänarvoja ja vaikuttaa hyvinkääläisiä koskettaviin asioihin, kaupungin asukkaiden etua ajaen. Tätä tehtävää toteuttavat yhdistyksen luottamushenkilöt useissa eri toimielimissä. Luottamushenkilöiksi on valittu kunnallisvaaleissa mukana olleita henkilöitä, jotka toimivat kuntalaisten valtakirjalla tehtävissään.

Paikallisyhdistyksen vastuulla on jäsentoiminta, tiedotus, vaalikampanjoiden organisointi ja muut jäsenistön sille osoittamat tehtävät. Toimintaa johtaa vuosittain yhdistyksen syyskokouksessa valittava hallitus. Hallituksen puheenjohtajana toimii Pentti Puhakka.

Tutustu sivuihimme, tule mukaan toimintaamme ja seuraa päivittyvää toimintakalenteriamme.

Aluevaalit tammikuussa 2022

Hyvinkään Kokoomus kampanjoi täyden ehdokaslistan voimin tammikuun aluevaaleissa, ja tähtää yhdessä muiden Keski-Uudenmaan kuntien kokoomuslaisten kanssa suurimmaksi ryhmäksi historian ensimmäisessä aluevaltuustossa!

Liity jäseneksi!

Voit liittyä Hyvinkään Kokoomuksen jäseneksi alla olevalla lomakkeella tai verkossa.

Postita lomake (kirjekuoressa) ilman postimaksua osoitteella:
Kansallinen Kokoomus, Jäsenpalvelu, Tunnus 5002952, 00003 VASTAUSLÄHETYS tai faksaa 0207 488 505.

Olemme sinuun yhteydessä kun hakemuksesi on käsitelty. Jäsenmaksu vuonna 2020 on 69 euroa.